zaterdag 16 maart 2013

Een babykaartje

Zou het eindelijk lente worden? Ik geloof dat iedereen er wel zo'n beetje aan toe is, niet?
In de ban van vriendinnen die zwanger of net bevallen zijn, dacht ik dat het wel zinvol zou zijn om mijn kaartenbak uit te beiden met geboortekaartjes. Dus allereerst maar eens aan een meisjeskaart begonnen. En ik moet eerlijk zeggen dat ik hem echt leuk vind geworden (al zeg ik het zelf).


Inmiddels nog wat extra foto's te plaatsen:





Laat de kids maar geboren worden! Mijn kaartenbak is er klaar voor!

P.S.: ik kon het toch niet laten. Na bij Joyce gezien te hebben wat er allemaal mogelijk is met de Cuttlebug heb ik er via Marktplaats een op de kop kunnen tikken. Ik kan niet wachten tot ie binnen is!

Fijn weekend allemaal!

1 opmerking:

  1. Hij is echt superleuk geworden! Ik ben benieuwd of en wanneer ie voor mij van toepssing kan zijn... Spannend! Gefeliciteerd met je cuttlebug! Leuk ding hoor, kan ik inmiddels zeggen uit ervaring! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen