zaterdag 2 maart 2013

Mi Cas es Su Cas wordt Crazy for CAS!

Vandaag las ik op een van mijn favoriete blogs van Mi Cas es Su Cas dat zij een ietwat nieuwe weg gaan inslaan. Vanaf nu heten zij Crazy for CAS. Ze hebben ook een nieuw logo gekregen:


Het idee is om in de nieuwe blog ook in het Engels te plaatsen, zodat er ook meer internationale deelnemers aan de challenges zullen zijn. Ik ben heel benieuwd of je ziet dat er ook andere ideeën uit het buitenland gaan komen. Of dat nou echt anders is dan de Nederlandse kaarten die gemaakt worden weet ik nog niet, maar ik ben heel nieuwsgierig!

Ben benieuwd naar de eerstvolgende challenge. Ik ben van plan om er zo veel mogelijk van mee te pikken, zodat ik mezelf het snelste nieuwe dingen eigen kan maken.

Tot snel!

3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je deelname bij CFC door deze promo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook benieuwd!!
    Er waren al een boel deelnemers, dus dat zal wat worden.
    Je kaart voto Mark is enig!! Of had ik dat nou al gezegd??
    ;-))
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor het maken van reclame voor het blog!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen