zaterdag 6 april 2013

Ook een jongenskaartje!

Je merkt het hè? Ik ben nog niet zo'n blogger. Knutsel heel wat, maar vergeet elke keer foto's te maken en een stukje te schrijven! Sorry daarvoor. Ik probeer het bij deze meteen met een flink aantal berichtjes goed te maken.

Na het meisjeskaartje, kon het jongenskaartje natuurlijk niet achterblijven. Dus bij deze!





Vandaag ben ik met Joyce weer eens lekker aan het shoppen geslagen. Je merkt dat deze hobby een aanslag is op je portemonnee, maar goed... we hebben er weer heel wat moois voor terug. Vandaag daarmee ook meteen wat nieuwe kaartjes gemaakt (vier maar liefst). Twee daarvan kan ik nog niet showen aangezien een zekere bloglezer binnenkort een kindje verwacht en ik natuurlijk nog niet wil dat ze mijn creaties voor haar nieuwe zoontje of dochtertje ziet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten