vrijdag 3 mei 2013

Kinderkaartje voor in de cardstock

Het is wel leuk om te zien hoe de cardstock kan groeien, als je een opdracht van je oma krijgt. Mijn oma (halverwege de tachtig) is nog echt van het kaartjes sturen. Met regelmaat krijg ik dus ook weer kaartjes van haar toegestuurd. Zeker nu ik zelf in de lappenmand thuis zit (helaas alweer vijfeneenhalve maand).
 
Mijn oma had nu een kaartje nodig voor een klein jochie in de straat, die helemaal gek is op brandweerauto's. Nou had ik daar net een leuk papiertje van op de kop getikt, dus dat zat wel goed :D.
 
Inmiddels alweer wat kleine bestellingen van haar binnen. Dus ik ben benieuwd of ik mezelf nog een keer kan verrassen. Geniet allemaal van het lekkere weer. Dat zonnetje van vandaag scheen weer heerlijk en de kleine en grote man hebben samen lekker buiten gespeeld met de tuindeuren open. Dat is nog eens genieten. Hopen dat het goede weer nu eindelijk eens blijvend is!
 
Tot snel!
 

5 opmerkingen:

  1. Hij is echt zo leuk! Die brandweerauto's, de geëmboste achtergrond en de vlaggenlijn, superleuk! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josien, ben via Joyce op jou blog beland! Leuke kaartjes maak je! Deze is ook geweldig zeg! Heel leuk gedaan zo met de brandweerauto's en de vlaggetjes. Ik denk dat het jongetje voor wie hij bestemd is er blij mee zal zijn! Fijn weekend en beterschap! Lijkt me supervervelend een hernia, gelukkig heb je nu wat afleiding met je blog! Groetjes, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Josien, Hoop dat je inmiddels weer wat bent opgeknapt. Goed dat je Oma je aan het werk zet. Niets helpt zo om op te knappen dan door iemand gewaardeerd te worden om je werk. Het allerbeste, gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk! Vooral die brandweerauto's ;))
    Groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen